Data 14.07.2025
NAZWISKO I IMIĘ | PROPOZYCJA ZAJĘĆ – I TYDZIEŃ | PROPOZYCJA ZAJĘĆ – II TYDZIEŃ |
BZOWSKI DOMINIK (J. NIEMIECKI) | Poniedziałek 12.02. – godz. 9:00-12:00 — Wybrane filmy w języku niemieckim + dyskusja na ich temat
Środa 14.02. – godz. 9:00-12:00 — Gry planszowe w języku niemieckim + gra Mafia |
|
CZERNIAWSKA MAŁGORZATA (J.ANG.)
|
godz.9-10.30: zajęcia dla maturzystów godz.10.45-11.30 zajęcia wyrównawcze |
|
KANIA JOLANTA (CHEMIA)
|
||
KOWALSKA MAGDALENA
(J.POLSKI) |
15,16 lutego 10:00-14:00 – próbne matury ustne dla klasy maturalnej
|
|
MISZTAL EWA (J.POLSKI) | Podsumowanie matury 2017 r. Wskazówki do matury 2018 r. na poziomie rozszerzonym; zajęcia pt. 9:00-11:00. | Podsumowanie matury 2017 r. Wskazówki do matury 2018 r. na poziomie rozszerzonym; zajęcia pn.-śr. 9:00-11:00. |
ŚCISŁOWICZ DOROTA (GEOGRAFIA) | Zajęcia dla maturzystów\
Zaj. 20.02 wtorek godz. 9-11 zajęcia dodatkowe dla maturzystów, 11-13 dla uczniów gimnazjum Zajęcia dla osób, które chcą nadrobić zaległości |
|
ŚMIAŁEK PATRYCJA (J.ANG.)
|
poniedziałek 19.02 9.00 – 10.30 zajęcia wyrównawcze dla maturzystów 10.30 – 12.00 zajęcia wyrównawcze dla gimnazjalistów wtorek 20.02 9.00 – 12.00 – zajęcia dla uczniów obu szkół (zajęcia dyskusyjne, zajęcia filmowe) środa 21.02 9.00 – 10.30 zajęcia wyrównawcze dla maturzystów 10.30 – 12.00 zajęcia wyrównawcze dla gimnazjalistów czwartek 22.02 9.00 – 12.00 zajęcia dla uczniów obu szkół – gry, zabawy, quizzy w języku angielskim i/lub jeśli będą chętni zajęcia informacyjno-ćwiczeniowe przygotowujące do zdawania egzaminów Cambridge FCE, CAE |
|
TRZOS RAFAŁ (WF)
|
Pn, wt. – lodowisko/narty | |
TWARDOSZ HALINA (MATEMATYKA)
|
Zajęcia 10:00-14:00 | |
WOŁOSZYN JOANNA (J. ANGIELSKI)
|
Poniedziałek 12.02 9:00 – 10:30 matura podstawowa (konsultacje) 10:45 – 11:30 (zajęcia indywidualne) 11:45 – 13:15 gimnazjum/szkoła podstawowa (zajęcia wyrównawcze: powtórki, ćwiczenie mówienia, gramatyka) Wtorek 13.02 9:00 – 10:30 matura podstawowa (konsultacje) 10:45 – 12:15 gimnazjum/szkoła podstawowa (zajęcia wyrównawcze: powtórki, ćwiczenie mówienia, gramatyka) Środa 14.02 9:00 – 10:30 gimnazjum/szkoła podstawowa (zajęcia wyrównawcze: powtórki, ćwiczenie mówienia, gramatyka oraz zabawy językowe) 10:30 – 12:00 matura podstawowa (konsultacje) |
Szanowni Rodzice,
chcemy, aby szkoła, którą wybierzecie dla swojego dziecka była miejscem otwartym na pozytywne zmiany, a przede wszystkim żeby Uczeń zdał egzaminy maturalne wysoko i dostał się na wybrane studia. Dokładamy starań by przedmioty takie jak matematyka, czy język angielski zdawane na egzaminach maturalnych były wysoko wypracowane przez nauczycieli gdyż wysoko są punktowane w rekrutacji na wiele uczelni wyższych. Stąd matematyka i język angielski nauczane są w grupach dostosowanych do poziomu ucznia. Dodatkowo zachęcamy do zdawania angielskiego na poziomie dwujęzycznym. Oferujemy opiekę nauczyciela egzaminatora dwujęzycznego.
Poszukujemy Rodziców i Uczniów chętnych do współpracy i uczestnictwa w życiu szkoły.
Istniejemy na mapie edukacyjnej szkół niepublicznych Krakowa od 1992 roku.
Oferujemy małe klasy, co pozwala na bardziej indywidualne podejście do każdego ucznia.
Prowadzi to do większego zaangażowania nauczycieli w rozwój każdego ucznia, zwłaszcza tych z wyjątkowymi zdolnościami lub potrzebującymi dodatkowego wsparcia. Opieka nad uczniem jest spersonalizowana.
Oferujemy bogatszą niż szkoły państwowe ofertę języków obcych, lepsze wyposażenie, sal lekcyjnych, co może w przyszłości usprawnić przygotowanie do wyższych studiów. Liczba godzin z języka angielskiego to 5 tygodniowo. Zapewniamy opiekę egzaminatorów maturalnych i możliwość zdawania matury dwujęzycznej z j. angielskiego pod opieką nauczyciela egzaminatora dwujęzycznego. Nauczanie j. angielskiego jest wzbogacone o zajęcia z native speakerem.
Pierwsi w Polsce uczymy matematyki z podziałem na grupy, uwzględniając zalecenia NIK, po negatywnej ocenie sposobu nauczania matematyki w Polsce.
Wszystkie lekcje matematyki odbywają się w małych grupach (najczęściej do 11 osób), grupy dostosowane do wiedzy ucznia.
Odnotowujemy 100 % zdawalność matury oraz wysoką wartość edukacyjną dodaną czyli progres wyników uczniów w stosunku do poprzedniego etapu edukacyjnego