Data 02.07.2025
Cel Dnia to integracja i zadbanie o swój dobrostan.
ORGANIZACJA:
3 września w ramach lekcji w szkole odbędzie się DZIEŃ INTEGRACYJNY – ZADBAJ O SWÓJ DOBROSTAN W NOWYM ROKU SZKOLNYM,
Koordynatorami będą Pani Psycholog Noemi Dymarska i Pani Pedagog Irena Chądzyńska oraz Wychowawcy klas i Nauczyciele.
Czas trwania – 8.50 do 13.00
HARMONOGRAM:
Klasa pierwsza – sala nr 1
Klasa druga alfa – sala nr 1
Klasa druga beta – sala nr 8
Klasa trzecia gamma – sala nr 8
Klasa trzecia alfa – sala nr 11
Klasa trzecia beta – sala nr 11
Klasa czwarta alfa – sala nr 2
Klasa czwarta beta – sala nr 2
Uczniowie pozostają w przypisanych salach do końca dnia, chyba, że sytuacja wymusi inną organizację.
Po każdym, trwającym 50 minut panelu przewidziane jest 10 minut przerwy.
Czas między 8.50 a 13.00 będzie podzielony na panele dyskusyjne, w których uczniowie wraz z nauczycielami będą rozmawiać na wybrane tematy z zaproszonymi Gośćmi.
Tematyka została dobrana z uwzględnieniem potrzeb uczniów wchodzących w nowy rok szkolny, tak aby zainspirować uczestników do zadbania o swój dobrostan i o siebie nawzajem.
Zajęcia będą miały charakter warsztatowo – edukacyjny, nie terapeutyczny i zostały dostosowane do grupy wiekowej uczestników.
Zaproszeni goście poprowadzą warsztaty, dyskusje dostosowane do potrzeb danej grupy.
CEL NADRZĘDNY, TO DOBRE SAMOPOCZUCIE, DBANIE O SIEBIE I INNYCH, DOBRE RELACJE, SZACUNEK, ZDROWE CIAŁO I UMYSŁ.
Nasi Goście:
– Starszy Insp. Tomasz Burkat, Wydział Profilaktyki, Straż Miejska Miasta Krakowa, doświadczony w prowadzeniu warsztatów dla młodzieży.
Budowanie empatii cyfrowej w komunikacji Internetowej młodzieży – Interaktywny warsztat obejmie edukację na temat cyberprzemocy, hejtu i jego konsekwencji, oraz rozwijanie umiejętności radzenia sobie z tym zjawiskiem, promując szacunek, tolerancję i odpowiedzialność w przestrzeni internetowej. Celem warsztatu jest zwrócenie szczególnej uwagi na emocje i wartości takie jak zrozumienie, troska, zaufanie, szacunek.
– Karolina Łagodzka – Dubikowska – psycholog, psychoterapeutka w trakcie certyfikacji (Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS), trenerka TZA (Treningu Zastępowania Agresji) oraz TUS (Trening Umiejętności Społecznych). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii Transportu oraz szkolenie TSR (Terapia Skupiona na Rozwiązaniach). Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla młodzieży. Pracuje terapeutycznie w KP Gabinety Psychoterapii.
Uzależnienia behawioralne u młodzieży – dowiesz się czym jest uzależnienie i poznasz mechanizmy jego powstawania oraz ich konsekwencje, a przede wszystkim dowiesz się jak można im zapobiegać. Przyjdź i dowiedz się więcej!
– Piotr Suchanek – psycholog, coach, nauczyciel Mindfulness (koncentracja uwagi) terapeuta ACT. Prowadzi prywatną praktykę psychologiczną Act Odwagi. Doświadczony w prowadzeniu warsztatów dla dorosłych i młodzieży.
Wprowadzenie do zagadnienia umiejętności psychologicznych – Podczas interaktywnych ćwiczeń uczestnicy zidentyfikują ważne dla nich umiejętności psychologiczne i praktyczne konteksty życiowe, w których mogą być one pomocne. Praca w grupie będzie okazją do integracji uczestników.
– Aleksandra Czapek – psycholog, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, biegły sądowy. Zajmuje się indywidualną terapią psychologiczną, poradnictwem psychologicznym i interwencją kryzysową, na co dzień przyjmuje pacjentów w KP Gabinety Psychoterapii.
Obniżony nastrój- wszystko co wiesz i czego nie wiesz – Postaramy się poznać i oswoić. Czeka nas podróż przez wiedzę kliniczną, przypadki z życia codziennego oraz techniki wspierające psychikę, działając jak małe lub duże antidotum.
Szanowni Rodzice,
chcemy, aby szkoła, którą wybierzecie dla swojego dziecka była miejscem otwartym na pozytywne zmiany, a przede wszystkim żeby Uczeń zdał egzaminy maturalne wysoko i dostał się na wybrane studia. Dokładamy starań by przedmioty takie jak matematyka, czy język angielski zdawane na egzaminach maturalnych były wysoko wypracowane przez nauczycieli gdyż wysoko są punktowane w rekrutacji na wiele uczelni wyższych. Stąd matematyka i język angielski nauczane są w grupach dostosowanych do poziomu ucznia. Dodatkowo zachęcamy do zdawania angielskiego na poziomie dwujęzycznym. Oferujemy opiekę nauczyciela egzaminatora dwujęzycznego.
Poszukujemy Rodziców i Uczniów chętnych do współpracy i uczestnictwa w życiu szkoły.
Istniejemy na mapie edukacyjnej szkół niepublicznych Krakowa od 1992 roku.
Oferujemy małe klasy, co pozwala na bardziej indywidualne podejście do każdego ucznia.
Prowadzi to do większego zaangażowania nauczycieli w rozwój każdego ucznia, zwłaszcza tych z wyjątkowymi zdolnościami lub potrzebującymi dodatkowego wsparcia. Opieka nad uczniem jest spersonalizowana.
Oferujemy bogatszą niż szkoły państwowe ofertę języków obcych, lepsze wyposażenie, sal lekcyjnych, co może w przyszłości usprawnić przygotowanie do wyższych studiów. Liczba godzin z języka angielskiego to 5 tygodniowo. Zapewniamy opiekę egzaminatorów maturalnych i możliwość zdawania matury dwujęzycznej z j. angielskiego pod opieką nauczyciela egzaminatora dwujęzycznego. Nauczanie j. angielskiego jest wzbogacone o zajęcia z native speakerem.
Pierwsi w Polsce uczymy matematyki z podziałem na grupy, uwzględniając zalecenia NIK, po negatywnej ocenie sposobu nauczania matematyki w Polsce.
Wszystkie lekcje matematyki odbywają się w małych grupach (najczęściej do 11 osób), grupy dostosowane do wiedzy ucznia.
Odnotowujemy 100 % zdawalność matury oraz wysoką wartość edukacyjną dodaną czyli progres wyników uczniów w stosunku do poprzedniego etapu edukacyjnego