DZIEŃ INTEGRACYJNY – ZADBAJ O SWÓJ DOBROSTAN

Data 02.07.2025

Cel Dnia to integracja i zadbanie o swój dobrostan.

ORGANIZACJA:

3 września w ramach lekcji w szkole odbędzie się DZIEŃ INTEGRACYJNY – ZADBAJ O SWÓJ DOBROSTAN W NOWYM ROKU SZKOLNYM,

Koordynatorami będą Pani Psycholog Noemi Dymarska i Pani Pedagog Irena Chądzyńska oraz Wychowawcy klas i Nauczyciele.

Czas trwania – 8.50 do 13.00

HARMONOGRAM:

Klasa pierwsza – sala nr 1

Klasa druga alfa – sala nr 1

Klasa druga beta – sala nr 8

Klasa trzecia gamma – sala nr 8

Klasa trzecia alfa – sala nr 11

Klasa trzecia beta – sala nr 11

Klasa czwarta alfa – sala nr 2

Klasa czwarta beta – sala nr 2

Uczniowie pozostają w przypisanych salach do końca dnia, chyba, że sytuacja wymusi inną organizację.

Po każdym, trwającym 50 minut panelu przewidziane jest 10 minut przerwy.

Czas między 8.50 a 13.00 będzie podzielony na panele dyskusyjne, w których uczniowie wraz z nauczycielami będą rozmawiać na wybrane tematy z zaproszonymi Gośćmi.

Tematyka została dobrana z uwzględnieniem potrzeb uczniów wchodzących w nowy rok szkolny, tak aby zainspirować uczestników do zadbania o swój dobrostan i o siebie nawzajem.

Zajęcia będą miały charakter warsztatowo – edukacyjny, nie terapeutyczny i zostały dostosowane do grupy wiekowej uczestników.

Zaproszeni goście poprowadzą warsztaty, dyskusje dostosowane do potrzeb danej grupy.

CEL NADRZĘDNY, TO DOBRE SAMOPOCZUCIE, DBANIE O SIEBIE I INNYCH, DOBRE RELACJE, SZACUNEK, ZDROWE CIAŁO I UMYSŁ.

Nasi Goście:
– Starszy Insp. Tomasz Burkat, Wydział Profilaktyki, Straż Miejska Miasta Krakowa, doświadczony w prowadzeniu warsztatów dla młodzieży.

Budowanie empatii cyfrowej w komunikacji Internetowej młodzieży – Interaktywny warsztat obejmie edukację na temat cyberprzemocy, hejtu i jego konsekwencji, oraz rozwijanie umiejętności radzenia sobie z tym zjawiskiem, promując szacunek, tolerancję i odpowiedzialność w przestrzeni internetowej. Celem warsztatu jest zwrócenie szczególnej uwagi na emocje i wartości takie jak zrozumienie, troska, zaufanie, szacunek.

– Karolina Łagodzka – Dubikowska – psycholog, psychoterapeutka w trakcie certyfikacji (Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS), trenerka TZA (Treningu Zastępowania Agresji) oraz TUS (Trening Umiejętności Społecznych). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii Transportu oraz szkolenie TSR (Terapia Skupiona na Rozwiązaniach). Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla młodzieży. Pracuje terapeutycznie w KP Gabinety Psychoterapii.

Uzależnienia behawioralne u młodzieży – dowiesz się czym jest uzależnienie i poznasz mechanizmy jego powstawania oraz ich konsekwencje, a przede wszystkim dowiesz się jak można im zapobiegać. Przyjdź i dowiedz się więcej!

– Piotr Suchanek – psycholog, coach, nauczyciel Mindfulness (koncentracja uwagi) terapeuta ACT. Prowadzi prywatną praktykę psychologiczną Act Odwagi. Doświadczony w prowadzeniu warsztatów dla dorosłych i młodzieży.

Wprowadzenie do zagadnienia umiejętności psychologicznych – Podczas interaktywnych ćwiczeń uczestnicy zidentyfikują ważne dla nich umiejętności psychologiczne i praktyczne konteksty życiowe, w których mogą być one pomocne. Praca w grupie będzie okazją do integracji uczestników.

– Aleksandra Czapek – psycholog, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, biegły sądowy. Zajmuje się indywidualną terapią psychologiczną, poradnictwem psychologicznym i interwencją kryzysową, na co dzień przyjmuje pacjentów w KP Gabinety Psychoterapii.

Obniżony nastrój- wszystko co wiesz i czego nie wiesz – Postaramy się poznać i oswoić. Czeka nas podróż przez wiedzę kliniczną, przypadki z życia codziennego oraz techniki wspierające psychikę, działając jak małe lub duże antidotum.

Oferta edukacyjna IV Prywatnego Liceum Ogólnokształcącego

Szanowni Rodzice,

chcemy,  aby  szkoła, którą wybierzecie  dla swojego  dziecka była  miejscem  otwartym na pozytywne  zmiany,  a przede wszystkim żeby Uczeń zdał egzaminy maturalne wysoko i dostał się na wybrane studia. Dokładamy starań by przedmioty takie jak matematyka, czy język angielski zdawane na egzaminach maturalnych były wysoko wypracowane przez nauczycieli gdyż wysoko są punktowane w rekrutacji na wiele uczelni wyższych. Stąd matematyka i język angielski nauczane są w grupach dostosowanych do poziomu ucznia. Dodatkowo zachęcamy do zdawania angielskiego na poziomie dwujęzycznym. Oferujemy opiekę nauczyciela egzaminatora dwujęzycznego.

Poszukujemy Rodziców i Uczniów chętnych do współpracy i uczestnictwa w życiu szkoły.

Istniejemy na mapie edukacyjnej szkół niepublicznych Krakowa od 1992 roku.

 

Czytaj dalej

Oferujemy małe klasy, co pozwala na bardziej indywidualne podejście do każdego ucznia.

Prowadzi to  do większego zaangażowania nauczycieli w rozwój każdego ucznia, zwłaszcza tych z wyjątkowymi zdolnościami lub potrzebującymi dodatkowego wsparcia. Opieka nad uczniem jest spersonalizowana.

Oferujemy  bogatszą niż szkoły państwowe ofertę języków obcych, lepsze wyposażenie, sal lekcyjnych, co może w przyszłości usprawnić przygotowanie do wyższych studiów. Liczba godzin z języka angielskiego to  5 tygodniowo. Zapewniamy opiekę egzaminatorów maturalnych i  możliwość zdawania matury dwujęzycznej z j. angielskiego pod opieką nauczyciela egzaminatora dwujęzycznego. Nauczanie j. angielskiego jest wzbogacone o  zajęcia z native speakerem.

Pierwsi w Polsce uczymy matematyki z podziałem na grupy, uwzględniając zalecenia NIK, po negatywnej ocenie sposobu nauczania matematyki w Polsce.

Wszystkie lekcje matematyki odbywają się w  małych grupach (najczęściej do 11 osób), grupy dostosowane do wiedzy ucznia.

Odnotowujemy 100 % zdawalność matury oraz  wysoką wartość edukacyjną dodaną czyli progres wyników uczniów w stosunku do poprzedniego etapu edukacyjnego

copyright by Prywatne Liceum nr IV w Krakowie

projekt i wykonanie krasti.pl